KEAHLIAN PERCUMA!!

Assalamualaikum semua..

Haa mesti anda semua tertanya-tanya kan.. Apalah keahlian yang percuma ni. Siapa pernah jadi ahli untuk mana-mana supermarket ke, kelab ke. Pernah tak? Pernah tak? Kena bayar kan.. Pastu keahlian anda tu biasanya perlu diperbaharui betul tak.


So, sebenarnya duit anda tak pasal-pasal telah digunakan untuk join or renewal keahlian tu kan. Sayang je ke duit tu. Kalau dapat macam-macam benifit ok la jugak kan. Ni nak dapat diskaun pon susah. Tunggu hari jadi katanya. Aiyak..

Haa meh sini saya nak bagi taw anda semua yang si Shukree tu nak bagi keahlian secara percuma! Dan ianya sah sehingga habis usia. Ha. Sepanjang hayat la tuh.. Mesti anda semua tertanya-tanya kenapa percuma pulak? Siapa pulak shukree ni. 

Jeng jeng jeng..

Haaa.. Ni la dia shukree ni. Kenapa saya cakap keahlian percuma

OK begini. 

Dengan menjadi ahli pada harga RM69 anda layak untuk mendapat VITAMIN 100 TAHUN Vitalea ni secara percuma!! Whoaaa. Vitamin ni harga dia RM94 taw. Kalau anda daftar ahli (RM69) tolak dengan Vitalea (RM94) anda dapat semula pulangan RM25. Banyak tu..


PENDAFTARAN SEBAGAI AHLI << KLIK SINI


Jom tengok video Shukree ni kejap. Dia ni dulu pon tak suka dan tak kenal si shukree ni mula jatuh cinta bila mula guna produk shaklee.


Kenapa anda kena jadi ahli Shaklee?

#1 
Keahlian secara PERCUMA!

#2
Keahlian SEPANJANG HAYAT. Tidak perlu diperbaharui. Anda jimat wang untuk pembaharuan keahlian.

#3
Anda dapat jaga kesihatan anda sebab Vitalea dan suplimen-suplimen Shaklee yang lain memang super duper OHSEM!
(Insyallah anda tak perlu berhabis duit untuk ke hospital. Kos rawatan biasanya lebih mahal dari kos menjaga kesihatan.)


#4
Anda berpeluang untuk merebut pelbagai jenis hadiah anjuran Shaklee dan anjuran support group kami yang OHSEM baq hang.

Ni hadiah Shaklee bagi untuk naik 50UV sales bulan ni


#5
Hadiah cash bonus setiap bulan pada setiap 15hb. Anda semua bayang kan la. time 15 hb tu semua orang dah sesak-sesak dah. Kalau si zara tu (nama saya zara dan saya sayang kan Malaysia) dah naik komuter dah gamaknya 15hb ni. Tup tup Shaklee masuk duit bonus. Ya allah seronok tak terkata kan.

#6
Anda semua layak untuk dapat DISKAUN 15-20% untuk semua produk yang anda beli.


#7
Nak lagi? 

Wahh sebenarnya banyak lagi hadiah-hadiah yang bakal korang dapat lepas join ahli ni. Kalau saya senaraikan takut tak siap pulak entri ni. Hehehe. Ni sekarang ni pon saya tengah kejar hadiah yang support group saya nak bagi ni. Salah satunya dengan update entri ni. Senang je kan..

So apa tunggu lagi. Tak kan nak lepas kan hadiah ni pada orang lain. Sekarang zaman sesak-sesak ni, rebut la mana-mana peluang yang diberi percuma.

So jangan lupa hubungi saya secepat mungkin. Cepat taw. Sebab offer ni habis sehingga Bulan Oktober je. Lama lagi? Oh tak lama tu. Lagi lambat anda tunggu lagi kurang bonus yang anda dapat.
Cepat hubungi saya untuk merebut segala hadiah yang kami tawarkan. Saya tak cakap kosong.



Till we meet in the next entry.
~~Happy Reading~~


Share this article :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "KEAHLIAN PERCUMA!!"

kita dulu jadi ahli tak de percuma2.
best betul la mereka kan

Kan seri kan.. Untung siapa jadi ahli sekarang. Kita dulu kena bayor.. Pastu macam2 offer plak sekarang.

Terima kasih diatas komen saudara/saudari yang dikasihi. Saya amat menghargainya.

Terima Kasih Komen Anda
 
Template By. Kunci Dunia - Designed By sensasi2020
Back To Top